Vizualizace loga na reklamním víně
Vizuál visačky na víno
Navrhneme vám visačku s firemním logem a virtuálně ji umístíme na vybranou láhev. Tak uvidíte, jestli je pro vás právě visačka tím nejlepším řešením.
Vizuál dárkové krabice
Výslednou krabici s vaším logem a v korporátních barvách si nejlépe představíte díky 3D vizualizaci. A to ještě před zadáním grafického návrhu.
Grafický návrh etikety a medaile na víno
Jste v nejlepších rukách – s etiketami a medailemi máme hodně bohaté zkušenosti. Perfektně vše skloubíme tak, aby filozofie vinařství korespondovala s vaší firemní značkou a sdělením.
Vizuál etikety na láhvi
Pomocí 3D vizualizace připravíme věrný obraz toho, jak spolu budou etiketa a láhev ladit. Než začneme s výrobou, budete jasně přesvědčeni, že je to správná volba!
Řekli o nás naši zákazníci
„Věrní zákazníci, kteří navštěvují náš autoservis opakovaně tvoří zhruba 2/3 z celkového počtu zákazníků. Již léta sbírám jejich adresy, abych jim na konci roku mohl poslal přání k Vánocům a PF. Přemýšlel jsem ale, jak jim ještě více poděkovat za jejich věrnost.
Jsem velký milovník moravského vína a nakupuji již roky na eshopu winehouse.cz. Obrátil jsem se tedy i v tomto případě přímo na odborníky. Bylo mi doporučeno víno s visačkou s naším logem a věnováním. Jako dárkové víno jsem zvolil to, co mi samotnému chutná. Všem stálým zákazníkům nyní posílám víno, v krabici s přáním do nového roku, poštou. A ohlasy jsou báječné. I když zákazník přijede třeba až po půl roce od to té doby, co ode mne dostal dáreček, tak mi většinou nezapomene poděkovat. Navíc často zmiňují, že je to snad poprvé, co jim jejich automechanik poslal dárek až do domu.“
Martin Novotný
Ondřej Chalupský
Antonín Skamurský
Loni jsme slavili jubileum 20 let na trhu. Chtěli jsme to nějak slavnostně sdělit našim obchodním partnerům, připomenout se jim a zároveň jim při té příležitosti poděkovat za dobrou spolupráci. Firemní víno s naší etiketou bylo asi nejlepší volbou.
Objednali jsme přes společnost Wine concept téměř tisíc láhví kvalitního moravského vína včetně grafického zpracování etikety a dárkové tašky. Vše proběhlo hladce a přesně podle našich představ. I přesto, že se jednalo o první akci s touto společností, tak jsme si už teď téměř jistí, že při dalším výročí do toho jdeme zase s nimi.
Jiří Dobeš
Proč je Tiché víno nejlepší firemní dárek?
Ideální prezent pro všechny
Láhev dobrého vína potěší
muže i ženy
bez ohledu na věk.
Reklama, která chutná
Nápad, který klient ocení a poskytne mu o vás cenné informace.
Snižuje vaše daně
Tichá vína do 500 Kč jako propagační dárek jsou daňově uznatelný výdaj s nárokem na odpočet DPH.