Papírové a dřevěné visačky na víno
Co na krk lahve místo motýlka
Vaše visačka s firemním logem nebo sloganem na dárkovém víně je něco jako pěkná kravata nebo motýlek. Každý si ji všimne a etiketa přitom zůstane věrná svému vinaři.
U nás máte na výběr. Tradiční visačky mají standardní rozměr 2 x 7 cm.
Ale pro vás zvládneme jakýkoliv formát.
Otevírací visačky připomínají pidiknížky a jsou fajn, když chcete k dárkovému vínu přiložit kromě loga a sloganu také text. Třeba přání.
Nejvíc nóbl jsou dřevěné visačky. Obdarovaný víno vypije a zůstane mu pěkný suvenýr s vaším kontaktem. Jak bude vypadat, vám navrhneme podle vašeho přání a vkusu.
Objednejte si visačky zrovna s vínem a my vám je na láhve navážeme ozdobným provázkem.
Papír a jeho gramáž specifikujte v poznámkách formuláře.


Chcete vědět, na kolik vás firemního vína s visačkou vyjde? Napište nám.
Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 730 150 750
Řekli o nás naši zákazníci
„Věrní zákazníci, kteří navštěvují náš autoservis opakovaně tvoří zhruba 2/3 z celkového počtu zákazníků. Již léta sbírám jejich adresy, abych jim na konci roku mohl poslal přání k Vánocům a PF. Přemýšlel jsem ale, jak jim ještě více poděkovat za jejich věrnost.
Jsem velký milovník moravského vína a nakupuji již roky na eshopu winehouse.cz. Obrátil jsem se tedy i v tomto případě přímo na odborníky. Bylo mi doporučeno víno s visačkou s naším logem a věnováním. Jako dárkové víno jsem zvolil to, co mi samotnému chutná. Všem stálým zákazníkům nyní posílám víno, v krabici s přáním do nového roku, poštou. A ohlasy jsou báječné. I když zákazník přijede třeba až po půl roce od to té doby, co ode mne dostal dáreček, tak mi většinou nezapomene poděkovat. Navíc často zmiňují, že je to snad poprvé, co jim jejich automechanik poslal dárek až do domu.“
Martin Novotný
Se společností Wine concept spolupracujeme již pátým rokem. Podnikáme v oboru, kde je věrný zákazník poklad, který je třeba si střežit. Našim zákazníkům rozdáváme, prostřednictvím obchodních zástupců, na konci roku kvalitní víno s naší etiketou v dárkové tašce v našich barvách a s naším logem. Dále obdarováváme k narozeninám všechny majitele, jednatele a ředitele z firem, které od nás stabilně nakupují, dárkovými sety s lahví vína a osobním věnováním.
A funguje to! Naše základna věrných zákazníků se rok od roku kontinuálně rozšiřuje a společnost Wine concept na tom má samozřejmě také svou zásluhu. Dodáme jim pouze podklady ve formě textů přání a zbytek už kompletně zařídí za nás. Oceňujeme především jejich flexibilitu a zajímavé podněty, které plynou z dlouholetých zkušeností.
Ondřej Chalupský
Jsme exportní společnost, která dodává své výrobky snad na všechny světové kontinenty. Někteří naši zákazníci ani pořádně nevěděli, kde se na mapě Česká republika nachází. Proto jsme si lámali hlavu, jak jim nejlépe jednou ročně poděkovat za jejich věrnost, a zároveň jim tak trochu naši zemi přiblížit.
Jako ideální dárek se nám osvědčilo kvalitní moravské víno od společnosti Wine concept. Naši zákazníci si jej velmi pochvalují. Víno jim zasíláme v krabici s vlastní etiketou a logem. No a měnit dodavatele vína rozhodně nehodláme! Můžeme se plně spolehnout, že všechno klapne v čas a v bezvadné kvalitě. Vždy nám dobře poradí a vyjdou vstříc.
Antonín Skamurský
Loni jsme slavili jubileum 20 let na trhu. Chtěli jsme to nějak slavnostně sdělit našim obchodním partnerům, připomenout se jim a zároveň jim při té příležitosti poděkovat za dobrou spolupráci. Firemní víno s naší etiketou bylo asi nejlepší volbou.
Objednali jsme přes společnost Wine concept téměř tisíc láhví kvalitního moravského vína včetně grafického zpracování etikety a dárkové tašky. Vše proběhlo hladce a přesně podle našich představ. I přesto, že se jednalo o první akci s touto společností, tak jsme si už teď téměř jistí, že při dalším výročí do toho jdeme zase s nimi.
Jiří Dobeš
Proč je vlastní víno nejlepší firemní dárek?
Ideální prezent pro všechny
Láhev dobrého vína potěší muže i ženy bez ohledu na věk.
Reklama, která chutná
Nápad, který klient ocení a poskytne mu o vás cenné informace.
Snižuje vaše daně
Tichá vína do 500 Kč jako propagační dárek jsou daňově uznatelný výdaj s nárokem na odpočet DPH.